Gündem

AMAN DİKKAT!

14 Haziran 2018 . 19:06

Bolu’da yayın yapan Son Söz Gazetesi’nin haberine göre İstanbul’da yaşayan Abdülkerim Y.’nin prostat rahatsızlığı için aldığı ilaçlar yaşlı adamın göğüslerinin büyümesine neden oldu. Durumdan oldukça şikayetçi olan Abdülkerim Y. ameliyatla göğüslerini aldırmaya hazırlanıyor.

AMAN DİKKAT!

    Son Söz Gazetesi İmtiyaz Sahibi İsmail Hakkı Pehlivan, Bolu’daki bir termal tesiste  Abdülkerim Y. ile karşılaştığını yaşlı adamın göğüslerinin normalden çok daha büyük olduğunu fark ettiğini ve yaşlı adamın haberini yapmak istedi söyledi. Abdülkerim Y.’nin kendisine, göğüslerinin aldığı ilaçlar yüzünden büyüdüğünü, kendi durumunun örnek olması gerektiğini düşündüğü için haber yapılmasında bir sakınca olmadığını ifade ettiğini belirtti.

    İşte Abdülkerim Y.’nin hikayesini sayfalarına taşıyan Son Söz Gazetesi’nin haberi:

    İstanbul’da yaşayan Hemşehrimiz Abdülkerim Y. prostat rahatsızlığı nedeniyle doktora gitti. 

    Doktor, Abdülkerim Y’e rahatsızlığı tedavisi için vermiş olduğu ilacı kullanmaya başladı. Ancak bir kaç ay kullanmaya başladığı ilacın yan etkileri nedeniyle göğüsleri çıkmaya başladı. Her geçen gün göğüsleri büyüyen Abdülkerim Y.  bu durumdan rahatsız olmaya başlayarak tekrar doktora gitti. Doktor, Abdülkerim Y.’ye almış olduğu prostat ilacının yan etkisi nedeniyle kadınlık hormonlarının yükseldiğini, bu nedenle göğüslerinin her geçen gün büyüdüğünü ve ameliyat olması gerektiğini ifade etti.

    GÖĞÜSLERİNİ KÜÇÜLTECEK

    Tedavi olayım derken diğer bir sağlık sorunu ortaya çıkan Abdülkerim Y. ameliyat olmaya ve göğüslerini aldırmaya hazırlanıyor.

    TÜM VATANDAŞLARI UYARDI

    Kullandığı ilaçlar yüzünden hormon dengesi bozulan Abdülkerim Y. tüm vatandaşları uyararak ilaç kullanırken çok dikkatli olmalarını istedi.

    Yorum yazın

    İsim (Gerekli)
    Yorumunuz (Gerekli)

    Sayfada yer alan yorumlar kişiye ait görüşlerdir. Yapılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu değildir.